informacje

Środa, 18 kwietnia 2012 | dodano:21.04.2012Kategoria W poszukiwaniu keszy
Km:7.50Km teren:0.00 Czas:00:22km/h:20.45
Pr. maks.:31.20Temperatura:15.0 Rower:Merida Matts 5-V
Koleżanka z klasy wkręciła mnie w geocaching, więc na rowerku wybrałam się na poszukiwanie moich pierwszych keszów. W Trzebiatowie jest ich 4, mi niestety jednego z nich nie udało się znaleźć. W planie są już kesze w okolicach Kołobrzegu i Gryfic, już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła założyć własny :D

też dopiero się to wkręciłam :) Ale ogólnie geocaching jest zabawą na caly świat. W różnych miejscach, najczęściej ciekawych, wartych zobaczenia ludzi zostawiają "skrzynki". Skrzynką może być nalutka fiolka czy pudełko śniadaniwe.W tych małych znajdują się tylko zwinięte karteczki - logbooki, do których nalezy wpisać swój nick z internetowej bazy np. opencaching.pl, w większych natomiast oprócz logbooka można znaleźć drobne fanty w formie małych maskotek, zabawek, breloczków. Takie fanty można wymieniać, żeby przedmioty podróżowały po całym świecie. Są też geokrety, ale w to się bardziej nie wgłębiałam, polecam http://www.opencaching.pl/wiki .
Samo szukanie skrzynki teoretycznie powinno odbywać się z nawigacją GPS, w bazie wystarczy znaleźć skrzynę znajdującą się w okolicy, dokładne współrzędne geograficzne wysłać do swojego urządzenia i bezproblemowo znaleźć kesza. Ja z braku GPS na razie szukam takich łatwiejszych, gdzie po za dokładnymi współrzędnymi sa podane tez dokładne wskazówki i podpowiedzi.
Kiedy znajdzie się już 10 skrzynek mozna założyć własną.
guitarowa
- 05:40 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj
Muszę poczytać. A może od Ciebie coś niecoś się dowiem :)
rowerzystka
- 18:26 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj
naprawdę świetna zabawa dająca możliwość urozmaicenia wycieczek :)
guitarowa
- 14:20 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj
Zaintrygowałaś mnie geocachingiem :)
rowerzystka
- 11:25 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa malud